Canlı sohbet hattı




İyi lider ,iyi yönetim yapanmı dır ?Geçmiş tarihimiz de buna örnek olarak Adolf Hitler'i örnek gösterebilirim.Liderlik konusunda yüksek vasıfı bulunan bu kişinin ,yalnış siyaset uygulayarak ,yaptığı zulümleri tarihi takip edenler muhakkak ki biliyordur.Liderlik vasfı her liderde bulunmaz ,liderlik vasfı bulunan her kişinin de iyi bir yönetim sergilendiği söylenemez.Dünya tarihin de adını altın harflerle yazdıran tek lider Türkiye Cumhuriyetini kuran kişidir.Dünya tarihin de tek geçen isimdir.Yönetmek ,yönetebilmek milyonlarca insanı tek çatı altın da toplayabilmek elbette ki zordur.Çalıştığınız yerlerde de sizin üstünüz olan kişilerin hepsinin ,iyi yönetim yaptığını söyleyebilirmisiniz.Belki çok iyi insan dersiniz ama iyi bir yönetici diyemezsiniz.Veya çok bir yönetici dersiniz,ama yanlış uygulama yapıyor dersiniz.Bu iki kavramı aynı anda aynı kişi de bulmak biraz zordur.Dünyada ki en zor iş ,aslında insanları doğru yönde yönetebilmektir.İyi lider vasfı bulunan kişilerin ,iyi yönetim yaptığı hiçbir zaman söylenemez.Hiç uzaklara gitmeden ,öncelikle kendi evinizi değerlendirelim.Evin idaresini yaparken ,disiplin sağlamaya çalışırken bazen zorlanırız.Hatta başaramayız,evin bile yönetimini yapmak sizi  yorar.Ama bu sizin çok iyi bir kişi olduğunuzu göstermez.İyi insan olmak ,iyi bir yönetim yapacağımız anlamına gelmeyeceği gibi,lider olmak ta iyi bir yönetim yaptığımız anlamını taşımayacaktır.Canlı sohbet hattı,yönetim ve idarecilik konusun da bize konuşmalarıyla yardımcı olacağı gibi ,iyi bir insan olmak iyi yönetici olamayağımız konusunda bizi aydınlatacaktır.Kötü yönetim sonucunda yok olup giden veya büyüyemeyen bazı devletler vardır.Yalnış alınan kararlar ülkeye zarar vererek ,ülkenin gelişimine engel olmuştur.Liderlik vasfının her insanda bulunamayacağını ,o vasfın çok özel bir yetenek olduğunu belirtmeliyim.İdarecilik ,idare etmek ,insanlar hakkında doğru kararlar alarak onları uygulamak ,doğru adım atabilmek elbette ki zor bir iştir.Bu özellikler herkeste yoktur.Önemli olan bu özelliklere sahip olan yöneticilerin ,halkın yararına kararlar alarak bunu uygulayabilmesidir.İyi bir idare demek ,başarılı ve verimli işlerin yapılabilmesi demektir.Bulunduğunuz ortamlar da eğeryönetici pozisyonundaysanız,doğru kararlar almanız ve bunları uygulatmanız sizi iyi bir lider yapacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sohbet numaraları

Canlı sohbet numaraları

Sohbet Numaraları