Canlı sohbet hattı



Sen,beni asla,asla tanımayan,bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden,bir taşa basarcasına üstüme basan,hep,ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen,kimsin ki benim için?Bir kitabın en güzel yeri yazdıklarım.İnsanların gereksiz birilerini beklemeleri,bekleyiş içerisinde olmaları ve hatta bekledikleri kişilerin yanında ki değerini bilmeden yaşamaları ne kadar zor değil mi?Karşılıksız sevmek,birini severken yarı yolda bırakmak,bekle beni döneceğim demek ve dönmemek..Sizi seven ,bekleyen kişinin üstüne basa basa çekip gitmek ne kadar zor gibi görünsede bunu yapan o kadar çok kişi var ki.Sizi seven biri sizi bırakmaz,bırakan bir kişiyi de beklemek size acı verecektir.İnsanlar nedense kendilerine acı çektiren kişilere daha da çok bağlanıyorlar.Siz kimi sevdiğinizi bilmeden seviyorsunuz.Onun belki de sizden kaçmaları ve sizin onu kovalamanızdır cazip gelen şey. Canlı sohbet hattı,sizin hayatınızda ki kişileri çok iyi tanımanızı ve sizi yarı yolda bırakıp gidenleri hayatınızdan çıkarmanız konusunda size yardımcı olacaktır.Siz karşınızda ki kişiyi severken o,bu sevgiyi bilmeden görmeden sizi bir hiç gibi görmesi sizin canınızı acıtsa da sizin kendinize gelip,ben kimi seviyotum ,benim sevdiğim bana değer veriyor mu yoksa benim sevdiğim sadece bana zarar moı veriyor diye sorgulamanız gerekeit hayatınızı.Sizin kendi hayatınızı sorgulamınız ,hayatınızda ki kişiyi de sorgulamanız demektir.Sizi tanımayan kişilere bağlıkalıp yaşamaktansa yalnız kalmanız daha iyi olacaktır.Sizin hayatınızı mahveden kişilere hala bağlı kalarak beklemeniz sizi hep geriye itecektir.Size değer vermeyen hiç kimseyi hayatınıza sokmayın.Sizin değerinizi bilmeyen hiç kimseyi boşuna beklemeyin.Hayatınızı bir başkasına bağlı kalarak yaşamanız ,sizin kendi özünüzün zamanla kaybetmenize neden olcaktır.Sizi farketmeyen,sizi görmeyen kişilerim sizim hayatınızda ne işi olabilir ki ?Her zaman için önceliğiniz kendiniz olmalıdır ki sizin kendinize vereceğiniz değer bir başkasının da size değer göstermesini sağlayacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sohbet numaraları

Canlı sohbet numaraları

Sohbet Numaraları